Thursday, December 15, 2011

Birthday Ku

Semalam birthday ku...x online langsung. Rakan2 fb; terima kasih banyak2 atas semua ucapan dan doa kalian. Baru pagi td relpy msg kwn2. Thanks friend! Alhamdulillah syukur atas nikmat Allah selama saya 33 thn saya bernafas di dunia ini. Terima kasih mak n abah. Tanpa mak n abah siapa la saya. TQ mak..hadiahkan set candy canister utk wan. (beli kat langkawi tu...)Dan saya hadiah ini untuk mak. Mak nmpk saya gantung kat kereta. Purple heart. Mak berkenan n saya buatkan 1 utk mak yang tersayang.


Untuk mak, saya buatkan warna pink. Belakang dia ada alphabet. Depan reben + felt flower. (Kuning :yg dah siap gunting kat Chui's Craft, maroon : gunting sendiri). Nampak x cantik jahitan nya kan...kecik sgt kot scale dia...kain felt yg sy guna ni pulak mcm berbulu skit nmpk eh... Bnyk jenis kain felt ni...kena belajar lagi...

No comments:

Post a Comment