Sunday, July 1, 2012

Nak hantar Adnin ke sekolah....

Salam semua...
Hari ni dah kira seminggu jugakla saya keluar wad. Alhamdulillah, semakin sihat dab rasanya dah ada kekuatan. Esok rasanya nak hantar Adnin ke PASTI. Lama benar lak rasanya dia x sekolah. Sayang...
Kalu lama sgt x sekolah nnt dia jadi macam masa nak ke sekolah lepas cuti skolah 2 minggu hrtu.
Nangis2 dia x nak keluar dr kereta...siap pegang seat lagi. 2nd day dah boleh keluar dari kereta sendiri tapi nangis peluk mama dia kuat2...xmo berpisah la tu..Tapi tinggalkan jugak dia. Nanti dia ok latu malahan jadi bos segala aktiviti nnt.
Esok, saya berharap sangat yang Allah akan beri saya kekuatan utntuk menghantar Adnin ke sekolah dia. Ya Allah YA Tuhanku...sesungguhnya sakit yang Kau berikan ini...moga2 ia dapat menghapuskan dosa2 kecilku di masa lalu. Berikanlah aku kekuatan untuk menjalani kehidupan seperti biasa selepas ini.

p.s : saya dengar saya dapat Anugerah Perkhidmatan Cemerlang bagi tahun 2011. Tunggu..............

No comments:

Post a Comment